Veelgestelde vragen

Kan ik een speciale notitie aan mijn bestelling toevoegen?

Ja dit kan zeker, laat deze notitie achter in het vakje 'speciale instructies voor bestelling'. In dit vakje kan je bijvoorbeeld achter laten dat de bestelling een cadeautje is of dat er speciale boodschap voor iemand kan worden bijgeschreven. Alle bestellingen worden leuk ingepakt!

 

Hoe lang is de levertijd?

De verzendtijd bedraagt 1-5 werkdagen. Dit betekent dat het binnen 1-5 werkdagen op de post gaat, hierna ligt het aan PostNL hoe snel zij leveren. Meestal is dit dan de volgende werkdag. 

Let op!

Tijdens feestdagen en sale periodes kan het drukker zijn als normaal. Ondanks de drukte doen wij er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en over te dragen aan PostNL. Houd er dus rekening mee dat dan de levertijd langer kan duren. 

Wij verzenden enkel binnen Nederland en België.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht je niet tevreden zijn met je aankoop kan je de bestelling onder een aantal voorwaarden retourneren of ruilen. De retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Producten die niet geretourneerd kunnen worden in verband met hygiëne of personalisatie:

  • Haarclips
  • Oorbellen
  • Zelf ontworpen sieraden
  • Gepersonaliseerde sieraden zoals sieraden met eigen naam.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

Retourneren kan onder de (retour woorwaarden) door een mailtje te sturen naar madebel.nl@gmail.com of via het contact formulier op de website. Laat in het mailtje weten welk(e) product(en) je wil ruilen of retourneren. 

 

Moet ik thuis zijn als mijn bestelling wordt bezorgd?

Alle sieraden worden met brievenbus post verzonden, hiervoor hoef je niet thuis te zijn. Bestellingen met pakket post kunnen worden gevolgd met een track en trace code. Vaak kan je het bezorg moment aanpassen of wordt het bezorgd bij de buren.

 

Worden uitverkochte producten aangevuld?

Ja, alle producten worden zo snel mogelijk aangevuld. Soms kan dit helaas een aantal weken duren. We raden aan om de terug op voorraad melding van het product aan te zetten zo ben je direct op de hoogte als het product weer op voorraad is. 

 

Ik heb mijn bestelling beschadigd of verkeerd binnen gekregen, kan dit worden opgelost?

Wat vervelend dat je bestelling niet goed is binnen gekomen, stuur hiervoor een mailtje naar madebel.nl@gmail.com of via het contact formulier op de website. Dan wordt er gekeken naar een passende oplossing. 

 

Kan ik na het bestellen nog een kortingscode doorgeven?

Helaas niet. Controleer bij het plaatsen van een bestelling goed of de kortingscode is toegepast. De kortingscode kan je invoeren op de laatste pagina net voor het afrekenen.